Zespół założycieli składa się z Alexa, Maxa i Pavla, którzy nadal prowadzą działalność operacyjną, tworzą i napędzają markę. Pomysł na INCYLENCE narodził się w 2017 roku, nie tyle z typowego szampańskiego nastroju, ale dlatego, że Alex po prostu nie znalazł dla siebie idealnego produktu na rynku skarpet. Po kilku rozmowach z Maxem, pomysł został przyjęty z werwą i ostatecznie oficjalnie przekształcony w rzeczywistość 18.06.2018 r. wraz z rozpoczęciem sprzedaży.


 

 

Jedno zdanie, jedna obietnica: W 2017 roku Alex wpadł na ten pomysł, gdy już po raz kolejny przed sesją treningową nie znalazł idealnej pary skarpet w swojej szafie. Musiały być wysokiej jakości, lekkie, oddychające i przyjemne dla skóry. Jednocześnie powinny przyciągać wzrok, być super funkcjonalne, sprawdzać się w najbardziej wymagających warunkach i być wytrzymałe.

 

 

Pomysł stworzenia naszej marki i produktu narastał. W rezultacie trio Alex, Pavel i Max (na zdjęciu od lewej do prawej) obiecało dostarczyć produkt ze wszystkimi tymi cechami oraz z najlepszych materiałów i włókien, jakie branża ma do zaoferowania. Misja była jasna, podobnie jak zasady moralne i etyczne: skarpety musiały być produkowane uczciwie i w Europie. Za wszelką cenę należy unikać niepotrzebnego zużycia plastiku i zasobów naturalnych! I tak rozpoczęła się długa, ale ekscytująca podróż.

 

 

Misja została sformułowana przed pierwszą partią produktu i nadaje ton do dziś:

Tworzymy wysokiej klasy skarpety sportowe, niezrównane pod względem stylu i tożsamości. Dla tych, którzy wychodzą wcześnie i wracają późno.

Dla tych, którzy działają w ciemności, aby świecić w świetle. Dla tych, którzy powtarzają, powtarzają i powtarzają.

 

Twoja motywacja jest naszą siłą napędową, a pasja, którą wkładamy w każdy produkt, powinna być doceniana przez naszych klientów. Od przędzy po każdą pojedynczą cechę, różne wzory i wiele kombinacji kolorów: każdy etap procesu jest głęboko przemyślany, zaplanowany i napędzany ambicją i intuicją.

 

 

Nasze wartości i przesłanie, które chcemy kierować do naszej społeczności, są również odzwierciedlone w naszym logo. Jesteśmy łowcami doskonałych produktów, tak jak nasza społeczność jest łowcami swoich celów. Osobiste rekordy, nowe trasy rowerowe lub ulepszanie marki i produktów - wszystko to jest napędzane pasją. Właśnie dlatego ryś, zaciekły łowca, reprezentuje naszą markę jako nasze logo. Z dumą umieszczamy go na naszych koszulkach i czapkach, na opakowaniach i pokazujemy na całym świecie.

 

 

Ostatni, ale nie mniej ważny: INCYLENCE! O co chodzi z tą nazwą? Jak napisano w naszej misji, tworzymy nasze produkty dla sportowców, którzy kochają to, co robią. Tych, którzy nie potrzebują światła reflektorów, aby trenować i czerpać z tego przyjemność. Sportowców, którzy lubią trenować "w ciszy" „in silence“. Ponieważ jazda na rowerze jest częścią naszej pasji i dyscypliny, dla której tworzymy nasze skarpety, pomyśleliśmy, aby nadać naszej nazwie trochę pikanterii i dodać "cy" w nazwie: INCYLENCE.

 

 

Wszystkie nasze przędze są produkowane we Włoszech. Przy wyborze przędzy do naszych produktów kładziemy duży nacisk na idealne połączenie jakości, funkcjonalności, trwałości i zrównoważonego rozwoju. Przędze do naszych skarpet TRIATHLON (Dryarn®) i RUNNING (Microlon®) są barwione w procesie dope-dy, który jest znacznie bardziej przyjazny dla środowiska i zmniejsza zużycie wody, barwników i chemikaliów. Jednocześnie kolory są trwałe i bardziej odporne na promieniowanie UV. Proces ten zmniejsza liczbę dostępnych opcji kolorystycznych, ale daje nam poczucie, że postępujemy właściwie i dajemy dobry przykład.

Podajmy przykład: Dryarn® w imponujący sposób pokazuje, że zrównoważona produkcja i wysoka jakość nie muszą być w konflikcie. Jest to najlżejsza mikrofibra na rynku i znacznie przewyższa inne przędze. Dryarn® jest o 34% lżejszy od poliestru i wyznacza nowe standardy oddychalności, odprowadzania wilgoci i izolacji.

 

 

Mikrofibra nie nasiąka potem ani wodą; pozostaje lekka i wygodna na skórze. Jednocześnie szybko odprowadza pot od wewnątrz na zewnątrz, dzięki czemu skóra pozostaje sucha i jest przyjemna zarówno w ciepłych, jak i zimnych warunkach. Co więcej, Dryarn® jest wytrzymały i zachowuje swój kształt nawet po wielokrotnym praniu. Dlatego możemy sprawić, że skarpety będą super cienkie bez zmniejszenia ich trwałości.

 

 

 

Bliska, otwarta i oparta na wzajemnym zaufaniu komunikacja zwiększa motywację, radość z pracy i oczywiście jakość produktów i projektów. Naszym długoterminowym celem jest uczynienie naszej produkcji tak zrównoważoną, jak to tylko możliwe. Cieszymy się, że możemy już powiedzieć, że nasze podstawowe produkty pochodzą z Europy. Jest to nie tylko kwestia zrównoważonego rozwoju, ale zapewnia również bliską współpracę z naszymi partnerami.

 

Nasz główny producent znajduje się na północy Włoch - kraju, który jak żaden inny uosabia sporty outdoorowe, styl życia i świadomość mody. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że znaleźliśmy partnera, który wyróżnia się najwyższą jakością, otwartą i pełną zaufania współpracą (i wysyła nam pyszne smakołyki na Boże Narodzenie)!

 

 

Aby rozwijać nowe produkty, nieustannie poszukujemy nowych możliwości produkcyjnych. Tak więc oprócz naszego głównego włoskiego producenta, rozpoczęliśmy współpracę z innymi producentami w Portugalii, którzy pracują z przędzami produkowanymi we Włoszech. Dzięki temu możemy poszerzyć nasze portfolio i zaoferować nowe, ekscytujące produkty.

Staramy się unikać jak największej ilości odpadów i od czasu do czasu przemyśleć każdy etap procesu. Nasze pierwsze opakowanie zostało wykonane od podstaw w naszym salonie, tnąc pudełka w celu skonstruowania pierwszego prototypu. Nasz projekt opakowania jest składany, a nie opiera się na plastikowych elementach łączących, a zamiast używać plastiku do wieszaka, wybraliśmy papier. Staramy się unikać pakowania naszych skarpet w folię i robimy to tylko wtedy, gdy wymaga tego sprzedawca zewnętrzny.

 

 

Od samego początku chcieliśmy stworzyć markę i produkty, które oferowałyby nie tylko najwyższą jakość, ale także imponowały wyjątkowym designem. Znaleźliśmy język projektowania, który lubimy nazywać "żartobliwą powagą". Używamy geometrycznych elementów, takich jak linie, kropki, paski i łączymy je w inteligentny i zabawny sposób. Asymetria, jasne kolory, mocne kontrasty - to nasze narzędzia, które przenoszą nasze DNA na każdy produkt. Tworzymy to DNA od samego początku, żyjemy nim każdego dnia i pozostajemy mu wierni.

 

 

Wdrażamy czcionki, ale także czarno-białe wzory, takie jak skarpety KRAFT dla naszych partnerów, o ile projekty i elementy nadal pasują do naszej filozofii.

 

 

Razem jesteśmy lepsi! Wykorzystywanie i dzielenie się kompetencjami, know-how, zasięgiem i wspólnymi wartościami jest jednym z naszych głównych celów. Jesteśmy wielkimi fanami fajnych współprac, gdy partnerzy pasują do naszej filozofii. Fajne wydarzenia, sportowcy, marki i ludzie stojący za firmą to wymogi wspólnych działań. Dlatego ściśle współpracujemy z Pushing Limits i Triathlon Crew Cologne, stworzyliśmy projekt z KRAFT Runners z Berlina, a także Półmaraton Hamburg lub słynną siłownią Kaifu Lodge. Każdy partner ma kompetencje i zasoby, które mają wielką wartość i zdolność do promowania naszych wspólnych wartości.

 

To samo dotyczy sportowców. Nie pozwalamy elitarnym sportowcom, takim jak Kristian Blummenfelt, Gustav Iden, Daniela Bleymehl i Philipp Pflieger, po prostu nosić naszego logo i liczyć na efekty marketingowe. Chcemy raczej współpracować z tymi sportowcami, ściśle z nimi działać i realizować świetne projekty. Bycie na równi ze sportowcami i otwarta komunikacja są dla nas bardzo ważne i obowiązkowe we wszystkim, co robimy.

 

 

 

 

 

 

Tekst źródłowy na incylence.com